Connectats al Territori

El passat dissabte, 6 de maig, els alumnes de 5è vam participar en un acte anomenat Connectats al Territori. L’acte volia donar a conèixer la feina feta per 22 escoles de Reus i altres pobles del Baix Camp. Tots els centres, al llarg del curs, han apadrinat un element de la seva ciutat i han buscat informació sobre ell.

Els alumnes de 5è vam apadrina el Carrilet que anava de Reus a Salou. Si voleu veure la feina feta, hem fet, amb l’ajuda de la Núria Sabaté,  una web on hi és tot.

Si hi entreu hi podreu veure uns vídeos molt xulos amb les entrevistes que vam fer als membres de l’Associació d’Amics del Ferrocarril de reus i a altres persones de Reus que ens van voler respondre a les nostres preguntes. Els vídeos els hem fet amb l’ajuda del mestre Josep Pineda.

Esperem que entreu a veure.ho i us agradi molt. Segur que aprendreu moltes coses sobre el carrilet!

Carrilet_collageIMG_20170506_215340Collage 2017-05-06 14_40_23Collage 2017-05-06 21_22_25