SANTA CECÍLIA 2016

Durant les darreres setmanes, tots els alumnes de l’escola s’han preparat unes cançons molt animades per al festival de Santa Cecília, que va tenir lloc el passat 22 de novembre.

Els mestres d’educació musical van proposar que cada nivell treballés un estil musical. A més d’haver aprés moltes coses sobre aquests, la cançó representada al festival ha estat relacionada amb l’estil musical.

Des del country, passant per les havaneres, fins arribar a la música disco, han estat alguns dels estils que es van poder escoltar en aquest gran espectacle.

Quan tothom es pensava que ja havia acabat, els mestres tenien reservada una gran sopresa. Van dedicar una emotiva cançó als seus alumnes, els quals agraïts, van fer un gran aplaudiment.

Si voleu veure les actuacions cliqueu a la següent imatge:

cancionestradicionales-p