L’ESCOLA ES SOLIDARITZA AMB LA MARATÓ

Com ja és tradició, a la nostra escola s’ha organitzat alguns actes solidaris relacionats amb La Marató de TV3.

El divendres, dia 2 de novembre, a més d’haver fer moltes activitats durant el dia per conèixer i sensibilitzar a tots i totes sobre l’ictus i, les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques, vam baixar al pati a la tarda, vam fer una gran rotllana.

Primer va ser els torn de la senyoreta Montse, que va fer un discurs molt emocionant que tothom va escoltar amb molta atenció. A continuació, alguns nens i nenes de cada classe va llegir missatges solidaris, que més tard es van lligar a globus de colors.

Finalment, i després d’haver escoltat un dels temes més coneguts del disc de La Marató 2016 interpretat per la cantant Mònica Naranjo, i a la senyal de la senyoreta Rut, els encarregats de portar els globus, els van deixar anar, i es va dibuixar una preciosa constel·lació de colors en un cel radiant.

El dissabte, dia 3 de novembre, es va muntar una caminada popular per Reus on tots els participants van posar el seu granet de sorra per al fons solidari de La Marató. Va ser una jornada molt agradable, i quan vam arribar a l’escola després d’haver fet el recorregut, ens esperava una gran sorpresa. Vam degustar una xocolata calenta amb melindros per llepar-se els dits.

Si voleu veure les fotografies més destacades cliqueu sobre la següent imatge:

marato-resum