Internet de les coses (IOT)

Aquest curs l’escola ha pilotat un projecte pioner anomenat ” Proyecto Escuela“. Aquest projecte el porta l’empresa CISCO.

El projecte consisteix en explicar als alumnes lús i el funcionament del que s’anomena l’internet de les coses ( IOT), una xarxa d’objectes de la vida quotidiana interconnectats.

Els alumnes de 5è han après moltes coses i aquests dies estan fent uns projectes per grups. Cada grup, format per 5 alumnes, ha triat un objecte o cosa de la vida quotidiana i ha pensat com millorar-lo utilitzant les tecnologies IOT.

El proper dimarts al matí vindrà a l’escola un jurat format per persones de l’empresa CISCO, tècnics del Departament d’Ensenyament, mestres i alumnes de 6è i valoraran tots els projectes. D’entre tots, hauran d’escollir un dels grups, per a que vagi a Barcelona a presentar el seu projecte el proper 29 de maig.

IMG_20170511_154104 IMG_20170511_122128 IMG_20170511_122110 IMG_20170512_160322