Hem fet triplet als Premis TARRACOnada!

Els alumnes de 5è han guanyat tres premis de la TARRACOnada.

El passat dimecres, 10 de maig, a la sala d’actes de l’ajuntament de Tarragona, va tenir lloc l’acte de lliurament dels premis del Concurs de la TARRACOnada, un projecte pilot col·laboratiu, multicompetencial i interdiscipinar de georeferenciació i tecnologia mòbil adreçat a l’alumnat de cicle superior de primària i secundària, perquè els alumnes de les comarques tarragonines coneguinTarragona i aprenguin a moure’s i descobrir la ciutat. En aquesta primera edició de la TARRACOnada hi han participat 360 alumnes de 16 centres.

La nostra escola ha obtingut un gran èxit, emportant-se 3 dels 11 premis; el de millor selfi, millor relat i vídeo més col·laboratiu. Els altres premis sel’s han emportat l’Institut Baix Camp de Reus, l’institutt la Mar de la Frau de Cambrils, l’escola d’Educació Especial les aigües de Mataró, l’institut Roseta Mauri de Reus, l’institut Altafulla i l’institut Salvador Vilaseca de Reus.

En l’acte, presidit per la Directora Territorial d’Ensenyament , la senyora Sílvia Rodes, s’ha pogut gaudir d’una conferència d’en Jordi Jubany sota el títol “Educar-nos en un món connectat”.

Han fet entrega dels premis el Sr Francesc Roca Rosell, Conseller d’Educació de l’Ajuntament de Tarragona, el Sr Jordi Fortuny, Inspector d’Ensenyament, el Sr David Vilella, Manager del projecte mSchools de GSMA, el Sr Xavier Suñé, organitzador tècnic de l’activitat i la Sra Anna Piñero, de l’equip de coordinació de la TARRACOnada.

En acabar s’ha fet entrega d’uns diplomes a tot l’equip que ha fet possible la TARRACOnada 2017.

Us deixem l’enllaç al vídeo resum de la TARRACOnada fet pels alumnes de la URV. Si el mireu hi trobareu alguns dels alumnes de 5è que hi van participar: https://www.youtube.com/watch?v=3sYtcIYeQto&feature=youtu.be

IMG_hlrdos IMG-20170510-WA0011 IMG-20170510-WA0043 IMG-20170510-WA0045