Sant Jordi 2023

El divendres 21 d’abril amb motiu de la celebració de Sant Jordi, l’Escola Cascavell va obrir les seves portes a la seva comunitat.

Va ser un dia ple d’activitats on al matí a les classes vam llegir el conte encadenat que vam realitzar tota l’escola i seguidament vam celebrar el certamen literari al pati. Un certamen amb molt nivell i grans escrits i dibuixos. Després, gràcies al CEM Besòs vam tenir una classe de Zumba on totes vam ballar al ritme de la música, vam suar de valent!

A la tarda vam fer contacontes per tots els indrets de l’escola, on docents i famílies, vam llegir contes molt diversos als infants.

Un dia genial, celebrant el dia de les lletres catalanes totes plegades!

En aquest enllaç podreu veure les obres d’art dels guanyadors/es del certamen literari. Sant Jordi 2023