Exposició sorpresa

Avui un alumne de 4t de primària ens ha sorprès amb una exposició.

En el dia d’ahir, l’alumne no va poder venir al centre per motius personals. Mitjançant les xarxes de comunicació amb el tutor, la família es va interessar pels continguts que s’estaven treballant durant la seva absència. (Cicle de l’aigua, vaporització, condensació, geosfera, atmosfera i hidrosfera)
El tutor va aconsellar una recerca d’informació, per conèixer el vocabulari que s’estava realitzant a tallers. La sorpresa que ens vam emportar tota la classe, va ser l’entrega d’un treball manual i l’escrit de la informació de manera molt original. L’alumne, va explicar a la resta de companys/es el treball fet i aquest estarà exposat durant uns dies per aquells alumnes més curiosos.
La classe de 4t, vol agrair la implicació de la família en l’esforç de la tasca duta a terme i l’interès dels aprenentatges del seu fill. Per aquest motiu, com a premi, portem a cap aquest article.

Moltes gràcies, continuem creixent com comunitat.