Carta del Rei Carnestoltes

Estimada Escola Cascavell,

La setmana de Carnaval 2022 de l’escola ja ha passat i estic molt content de tota la feina que s’ha fet. Des de la meva cadira al passadís ho he vist tot i m’heu deixat un munt de moments divertits.

La meva arribada a l’escola va ser fascinadora, no m’esperava unes màscares tan sorprenents i uns rodolins tan divertits. Les meves inquietants consignes, donades a la classe de 5è, van ser complides per molts de vosaltres durant tota la setmana i vaig poder observar increïbles disfresses que em van fer riure molt.

Em va fer molta il·lusió la visita inesperada dels meus amics la girafa, el lèmur i la doctora per donar els premis a un espectacular concurs de cartells. Molt bona feina!

Per finalitzar, els vostres balls van ser esplèndids i us vaig veure ballar i cantar amb una energia que feia molt de temps que no veia.

Recordeu que tot això no hagués pogut passar sense l’acompanyament de la música que va sonar per tota l’escola i us va fer moure totes les parts del cos.

Moltes gràcies a tota la comunitat educativa per fer possible la meva gran festa.

Espero impacientment la vostra participació l’any vinent.

Us deixo amb un recull d’algunes fotografies que m’han fet arribar els vostres mestres.

Cuideu-vos molt i no deixeu mai de riure. Milions de petons.

El rei Carnestoltes