Visitem l’Ajuntament

La setmana passada els nens i nenes de 3r vam anar a visitar l´Ajuntament de la nostra ciutat. Coneixíem l´edifici per fora però ens ha agradat molt poder entrar a la Sala de Plens, el lloc on es prenen les decisions més importants de la nostra ciutat.
Més tard ens ha rebut al seu despatx el Sr. Alcalde de Cerdanyola, en Carles Escolà. Ha estat molt amable amb nosaltres i ens ha permès que tots li féssim alguna pregunta que ja portàvem preparada des de casa i escola.
Ens han regalat a la sortida una llibreteta amb un bolígraf molt xuli. Ha estat genial !!!!!