Va arribar del mar

La semana passada vam tenir la sort de que la Luda, mare de Alina i Eliza Jillani  de 3r A i B, ens va venir a visitar a l´escola per parlar-nos d´Ucraïna, el seu país. A la classe  hem llegit el llibre  “ Va arribar del mar”, del Carlos Puerto. Explica la història d´una nena que vivía a Txernòbil i que arriba a Espanya per passar 20 dies a casa d´una familia d´acollida.

Ens ha agradat molt conèixer coses d´aquella ciutat i del seu país de la mà d´algú que és d´allà. Ha estat molt amable en contestar-nos moltes preguntes. Moltes gràcies per venir Luda!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut