Treballem amb Blue-Bots

Un curs més, quan arriba l’octubre, a l’escola  comencem a fer  tallers. El grup 5 de cicle mig vam començar a fer programació i robòtica amb les Blue-Bots. Hem estrenat dos tapissos i hem pogut superar nous reptes. Hem fet el nostre nom,  un recorregut per la tardor,  hem passejat per les cases del tres porquets, hem viatjat per l’univers, hem repassat els colors en anglès i hem fet una visita per tota la terra.  Finalment li vam posar dos retoladors a les Blue-Bots i cada grup hem fet   una obra d’art .

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut