Treball cooperatiu

El passat mes de gener, vam treballar el tema dels animals (ciències naturals) fent treballs en grup. No és fàcil posar-se d´acord amb els companys moltes vegades, però el resultat ha estat molt positiu. Una vegada han estat acabats, els hem  exposat  a la classe. Parlar en públic imposa molt.
Un altre dia ens vam visualitzar, per tal de que en properes exposicions no tornem a cometre les mateixes errades   ( parlar molt fluixet, bellugar-nos massa, etc ). Ens ha agradat molt treballar en grup. Som un bon equip!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut