Taller d’experiments a C. M.

Els nens i les nenes de Cicle Mitjà seguim fent tallers tots els dimarts al matí. Ens ho passem molt bé i tots ens agraden molt.
Un dia vam fer galetes de mantega, ens ho vam passar genial i desprès quan ens les vam menjar estaven boníssimes.
Un altre dia vam fer experiments amb l’aire i un globus. Hem pogut aixecar el got de vidre amb el globus. Semblava increïble, però era cert!!!
Un altre dels experiments va ser omplir un got d’aigua , tapar-lo amb un paper i donar-li la volta. L’aigua no queia,  com podia ser?.  Quan vulgueu us ho expliquem.
Tot ha sigut molt interessant i hem après moltes coses.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut