Sortida Cacaolat

El dia 20 de novembre, els nens i les nenes de 3r i de 4t vam anar a visitar la fàbrica de “Cacaolat” a Santa Coloma. Va ser molt interesant i vam aprendre molt de com és la planta del cacau, i de com a partir de les primeres matèries de cacau i llet elaboren  el batut de xocolata, així com la història de com es va fundar aquesta industria  l’any 1933.

També ens van obsequiar amb una bossa i unes ampolles d’aquesta beguda tan bona.

Desprès vam anar a jugar i acabar de passar el dia  a un parc que hi ha davant de la fàbrica i al costat del riu Besós.

Ens ho vam passar molt bé!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut