Sortida al Cosmocaixa

Els nens i les nenes de P4 i P5 hem anat junts al cosmoCaixa de Barcelona.
La classe dels coets(P4) hem fet l’activitat del Click i la classe dels planetes(P5) hem fet l’activitat del Planetari Bombolla.
Ha plogut tot el dia i totes les activitats les hem fet a dins del museu.
Hem observat, treballat, jugat, … i alguna cosa nova de ben segur que haurem aprés.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut