Setmana d’ activitats fora del centre.

Els alumnes de 5è hem tingut una setmana amb diverses activitats fora del centre. Els 5è A vam anar a Can Oliver per aprendre més coses del Ibers. Va ser molt interessant veure les restes de les cases de l’ època i una reconstrucció que han fet, per fer-nos millor idea de com vivien.
Un altre dia, les dues classes vam fer una activitat d’orientació a la zona del Parc de la Riera. Vam compartir l’activitat amb dues escoles més de Cerdanyola, de manera que en cada grup hi havia un o dos alumnes de cada escola. Amb el mapa a la mà i en grups de tres vam haver de trobar unes senyals amagades i alguns vam fer una camí molt llarg, fins l’aqüeducte de Canaletes.
I encara dijous vam anar els dos grups a Caldes de Montbui. Aquest cop per saber més coses dels romans. La primera sorpresa va ser que la Font dels lleons tenia l’ aigua molt calenta, uns 74 graus. Vam visitar les termes romanes i el museu i vam aprendre moltes coses dels banys dels romans. Vam elaborar un ungüent segons la recepta dels romans. Va ser molt interessant saber per què l’aigua surt calenta !!! Ahhh i després de dinar vam poder jugar una estoneta en un parc molt “xulo”.