Programem jugant

Avui els alumnes de 4t i P5 hem fet alguna de les activitats previstes per a la setmana europea de la programació.
Els nens i nenes de P5 hem fet el joc del laberint y els alumnes de 4t el Lightbot. Tots dos jocs educatius que ens ajuden a millorar les habilitats per utilitzar la tecnologia digital i a aprendre conceptes de programació.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut