Programació

Programem jugant

Avui els alumnes de 4t i P5 hem fet alguna de les activitats previstes per a la setmana europea de la programació. Els nens i nenes de P5 hem fet el joc del laberint y els alumnes de 4t el Lightbot. Tots dos jocs educatius que ens ajuden a millorar les habilitats per utilitzar la […]

Programem jugant Llegeix més »

Programant amb Scratch Jr

Els nens i nenes de p5 hem començat a programar amb Scratch Junior a les tablets. Combinant i organitzant els blocs de colors estem fent unes histories molt distretes i també jocs. Amb l’editor de pintura creem personatges molt divertits, els podem personalitzar amb la nostra foto o la nostra veu, després els fem moure,

Programant amb Scratch Jr Llegeix més »

L’Hora del Codi

Aquesta setmana hem organitzat al nostre centre, juntament amb un pare de l’escola i sis treballadors més de l’empresa HP, l’hora del Codi per alumnes de 4t, 5è i 6è de primària. Ens hem afegit a  aquesta iniciativa per reforçar i continuar treballant la programació, com ja venim fent al llarg del curs, i  fomentar

L’Hora del Codi Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut