Polseres solidàries

La setmana passada, dijous i divendres, vam organitzar a la nostra escola una venda de polseres solidàries.
Aquesta activitat està inclosa dins del nostre projecte educatiu de centre, cada curs col·laborem amb alguna entitat que tingui fins solidaris per tal de fomentar en els nostres alumnes un esperit crític davant de les diferents situacions del món actual que requereixen de l’ajuda i de la col·laboració de la societat. Creiem que és important despertar en els nostres alumnes la solidaritat, és important que els nostres alumnes prenguin consciència de les necessitats dels demés i que tinguin el desig de contribuir i col·laborar per tal de aconseguir un món millor.
Aquest curs hem col·laborat amb la campanya del l’hospital parc Taulí de Sabadell “Una onada de petits somriures” . Aquesta iniciativa pretén humanitzar les zones d’atenció pediàtrica de l’hospital amb divertides decoracions inspirades en la temàtica del mar i es realitzarà una transformació completa a nivell d’obra, mobiliari, instal·lacions, jocs i decoració. Amb aquestes accions es pretén ajudar als infants en la seva recuperació, reduir la seva ansietat i angoixa i humanitzar la seva estada a l’hospital.
Durant una setmana hem treballat amb els alumnes aquesta iniciativa, els hem explicat quin eren els objectius de la campanya per mitjà del conte “Cala Somriure” i hem fet les polseres pensant que amb la seva venda podríem recollir diners que servirien per ajudar a transformar l’hospital en un espai ple de màgia i de somriures. Les polseres no tenien un preu marcat sinó que les famílies que volien una polsera havien de fer un donatiu a les guardioles solidaries, d’aquesta manera ajudaven a que tothom pogués fer la seva aportació ja vos petita o gran, ja que totes sumen.
Per acabar volem agrair molt i molt a les famílies que van col·laborar en la venda de polseres i que van estar a la paradeta, us agraïm la vostra implicació!
Us animen a que feu difusió de la campanya i que visiteu la pàgina web del projecte per coneix el millor i continuar col·laborant!!                                                                                    www.unaonadadepetitssomriures.cat