Plantem patates

Un curs més els alumnes de 5è baixem a l’hort.  Aquest any ens ha tocat plantar patates.  Després d’escoltar les explicacions del senyor Manolo  hem anat plantant- les tot seguint les seves indicacions.  Esperem fer una gran collita !!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut