MUSEU DE CA N’ORTADÓ

ELS NENS I NENES DE P-5 HEM ANAT A UN MUSEU QUE ÉS DEIA CA N’ORTADÓ. HEM CONEGUT A LA XUS I LA VANESSA QUE ENS HAN EXPLICAT COSES MOLT INTERESSANTS. ENS HAN ENSENYAT COM MEJAVEN ELS PARES DELS NOSTRES AVIS.
FAM FER LA MASSA DEL PA AMB AIGUA, OLI I FARINA I CADASCÚ S’HA EMPORTAT CAP A CASA UNA BOLETA DE MASSA PER POSAR-LA AL FORN.
ENS HO HEM PASSAT MOLT I MOLT BÉ!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut