Monestir de Sant Cugat Feu un comentari / Per Loli Álvarez / 16 de febrer de 2019 / Comunitat Grans Portada / Sortides Els alumnes de 5è hem estat d’excursió al monestir de Sant Cugat. Hem visitat el claustre i l’església per entendre una mica millor com vivien a l’Edat Mitjana. Fins i tot hem fet un taller de lletra gòtica.