Monestir de Sant Cugat

Els alumnes de 5è hem estat d’excursió al monestir de Sant Cugat. Hem visitat el claustre i l’església per entendre una mica millor com vivien a l’Edat Mitjana.

Fins i tot hem fet un taller de lletra gòtica.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut