Mengem la mona

Després de fer la cursa els nens i nenes d’educació infantil hem tornat al cole per menjar la mona. Ens hem refrescat una mica i els nens i nenes de la classe dels Coets i dels Planetes ens hem ajuntat per compartir l’esmorzar. La classe de les llunes després de fer tant d’exercici teníem molta gana hem trobat boníssima la coca i també la xocolata!!!

Quin final de trimestre més dolç!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut