Masia de Can Deu Feu un comentari / Per Loli Álvarez / 8 de juny de 2017 / Cicle Mitjà Portada / Sortides Els alumnes de Cicle Mig hem anat a la Masia de Can Deu. Hem gaudit moltíssim perquè hem elaborar un producte artesanalment. Així els de 3r hem fet pa, mentre els de 4t hem fet sabó. Ha estat DIVERTIDÍSSIM!!