Llengua de signes

L’alumnat de segon hem estat molt engrescats aprenent una miqueta de llengua de signes. Sabem dir bon dia, gràcies, els dies de la setmana i algunes coses més.

Aquí en teniu una mostra.

1 comentari a “Llengua de signes”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut