Guanyadors concurs microrelats barri Canaletes. Sant Jordi 2019

Ahir ens van informar dels guanyadors de la nostra escola del concurs que organitza l’Associació de veïns en el qual fa anys que hi participem els alumnes de primària de l’escola.
Primer de tot volem felicitar a tots els alumnes pel bon treball i esforç que van realitzar en la preparació dels textos. Vau treballar de valent amb il·lusió i entusiasme. Així que podeu estar ben satisfets tots plegats. Com sabeu el més important és participar!!
També volem donar l’enhorabona als guanyadors i guanyadores de les diferents categories.

Títol
Pseudònim
Premi
Nom de l’autor
0/10 anys dibuix El meu cavall Kai 1r. Premi Candela Ibañez
0/10 anys dibuix Els animals Copito 2n. Premi Ariadna Pachón
0/10 anys La millor calçotada Cire 1r.  Premi Èric Ladero
0/10 anys Els dies de la setmana Calavera Pirata 2n. Premi Iván Romero
0/10 anys Jordi el petit Drac Ekabalay 3r Premi Alejandro Fernández
11/13 anys El somni d’un superheroi Primavera 1r. Premi Julia Otero
11/13 anys Life Yuyu 2n.  Premi Júlia Fernández

Sabem que la festa del passat diumenge organitzada per l’Associació de veïns va ser molt bonica i un èxit per donar els premis i gaudir d’una jornada entranyable.
Des d’aquí també donar les nostres felicitacions a l’organització per la tasca que porteu a terme sempre amb aquest concurs.
Us passem l’enllaç de l’associació per si voleu veure les fotos del passat diumenge: www.barricanaletes.cat
Ara només ens queda preparar-nos pel concurs de Sant Jordi del 2020!!!