La dissecció d’un peix Feu un comentari / Per Loli Álvarez / 23 de gener de 2018 / Portada Tallers / Tallers Els alumnes de Cicle Superior continuem experimentant, i aquesta vegada hem fet la dissecció d’un peix. Primer però l’hem hagut d’observar i comprovar totes les seves parts. Ha estat divertit !!!