Festa de la Castanyada

Al llarg de tot el dia hem celebrat la castanyada amb activitats molt divertides. Hem començat la festa  amb tallers relacionats amb la castanyada i Halloween. A cicle inicial una vegada acabada l’activitat hem fet un intercanvi dels treballs realitzats.

A l’hora del pati, tots els alumnes de l’escola hem compartit l’esmorzar a les classes excepte cicle inicial que el van fer al Parc de la Riera.

Després els alumnes de 4t han representat una obra de teatre als més petitons de l’escola. I per la tarda els més grans van representar contes de por terrorífics  als nens i nenes de cicle inicial.

Va ser un dia súper emocionant!!!