Fem bombolles

Amb l’arribada de la primavera i el bon temps els nens i nenes de P3 hem sortit al pati a fer bombolles de sabó. Primer vam preparar la fórmula en uns estris i després a bufar, però fluixet.
N’hem fet de petitones, de gegants, algunes eren rodones, altres allargades, algunes se enganxaven entre sí.
Va ser molt divertit!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut