El Tió de Nadal Feu un comentari / Per Loli Álvarez / 21 de desembre de 2018 / Comunitat Petits Portada / Nadal Avui, últim dia d’escola, després de donar-li molts cops, el tió ens va cagar l’esmorzar i molts regals. Grácies, Tió!!! Va ser molt divertit i emocionant!!