El sistema nerviós

Els alumnes de sisè hem estat treballant el sistema nerviós central i perifèric i, per finalitzar, ham realitzat un treball sobre l’encèfal i les neurones i ho hem exposat davant dels companys.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut