Comencem nou curs

Comencem  el nou curs amb alegria, molta il·lusió, abraçades, petons, alguna llàgrima dels petitons, poquetes, les justes, també  algun company nou, els padrins ens acompanyen el primer dia al  pati…. Quines ganes de començar!!!  tenim materials nous, reciclem els vells…  Ens esperen un munt de projectes nous i moltes, moltes coses per descobrir.

5 comentaris a “Comencem nou curs”

  1. Quin vídeo més maco, gràcies.

    Que gaudiu d’un bon curs i que cada dia vingui acompanyat d’un motiu de celebració!!!

    Un mestre és una brúixola que activa els imants de la curiositat, el coneixement i la saviesa en els alumnes.
    Ever Garrisson

  2. Moltes gràcies pel teu comentari.
    Per nosaltres és un privilegI ajudar als infants a crèixer en harmonia intentant desenvolupar al màxim les seves capacitats perquè puguin esdevenir persones autònomes I lliures.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut