Adaptació P-3

Avui ha estat un dia molt especial, els nens i nenes del segon grup de p-3 han començat avui el cole. Però, de petitons res, mireu com juguen a classe, al pati, com mengen… quina autonomia!!! i amb quina il·lusió i alegria!!! ja tenim ganes que sigui dimecres per tornar al cole i conèixer ja a tots els companys!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut