Colònies a Can Xalió

Els alumnes de 4t i 6è estem gaudint de la natura i  portem dos dies de gimcanes  del juràssic a la prehistòria , descobrint pintures rupestres, jaciments de fòssils, fent  d’exploradors, d’arqueòlegs, caçadors  constructors de cabanes i… aquesta nit  discoteca!!!!

Per demà ens esperen encara un munt d’aventures!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut