Cloenda “Kilòmetres de Solidaritat”

El dimarts 7 de març hem realitzat un acte com a cloenda del projecte “Kilòmetres de Solidaritat”. Mestres, alumnes, una representant de l’AMPA i un representant de l’ONG ens hem ajuntat al pati per celebrar l’èxit dels diners recaptats gràcies a les persones que han col·laborat amb la cursa que vam realitzar el passat 22 de febrer.
La Directora ha obert l’acte i, a continuació, ha donat la paraula a un representant de l’ONG Save the Children. Ens ha agraït molt la nostra participació i l’èxit de la cursa, ja que en paraules seves “per a la solidaritat sou imprescindibles”.
Ha continuat parlant la Ma Àngels, la mestra de l’aula “El Bosc de Colors”, fent una reflexió sobre la capacitat de somiar que ens fa creure que tot és possible.
Ha estat el torn de l’alumne que va impulsar aquesta activitat, ja que el seu somni és “ajudar els nens i nenes pobres”. Ha agraït a tota l’escola haver-hi participat i ha expressat que “sóc molt feliç”.
A continuació, dos representants de cada classe han expressat què han après i què han sentit fent aquest projecte. Des de 6è a P-3 han hagut reflexions que explicaven el valor que té ser solidari i la importància de fer un bon ús de l’aigua.
Tots i totes plegats hem cantat la cançó “Somnis d’infant, cançó de la Pau” de Tomàs González, mentre aixecaven un paper on havíem escrit o dibuixat el nostre somni.
Per finalitzar l’acte, hem fet entrega d’un xec amb la quantitat de 1.500 euros que l’ONG destinarà a tasques humanitàries.
L’ONG també ens ha entregat un diploma a cadascun dels participants, que agraeix el nostre esforç i il·lusió en la XIII edició de “Kilòmetres de Solidaritat”.
Han estat uns moments molt emocionants on tots i totes hem compartit somnis, valors i aprenentatges.
Succeeixi el que succeeixi, no deixeu de somiar!
Perquè “Tots i totes hi guanyem”!