Celebrem la Castanyada

Com cada any hem celebrat la festa de la castanyada amb moltes activitats: al matí, tots els nens de l’escola hem compartit l’esmorzat amb els nostres companys, després per la tarda han tornat a venir les castanyeres i els hi   vam ballar i cantar  danses i cançons que hem aprés de la tardor i de la castanyada.

Els mes grans van fer Contes de por i descripcions terrorífiques de diferents escenaris

I per acabar les castanyeres, contentes de les nostres danses, ens  van repartir les castanyes torrades i calentones!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut