Carnaval

Ahir per la tarda vam celebrar el carnaval a l’escola. Pel matí vam fer tallers a tots els cicles relacionats amb el petit príncep i els alumnes de cicle inicial i cicle mig van fer un emocionant i misteriós escape Room.
A la tarda vam fer la Rua  per alguns carrers del barri. Els pares i mares i també avis i amics es van afegir a la comitiva i va ser molt divertit!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut