Cantada EI

El dimarts  19 els més petits de l’escola ens vam desplaçar a l’Ateneu per fer la representació del musical  “El Petit Príncep” a les nostres famílies. Va ser un dia de molts nervis i moltes il·lusions.Tothom ens va felicitar i  estem molts contents de la nostra actuació!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut