Excursió Can Coll


Els alumnes de tercer i quart vam fer una sortida caminant a Can Coll. Vam poder observar el bosc a la tardor i en arribar, vam fer uns divertits jocs tradicionals: soga-tira, mocador..

Va ser un dia genial!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut