Ca N’Oliver

Els alumnes de 5è hem anat al poblat ibèric de Ca N’Oliver, a Cerdanyola. La sortida ha estat molt interessant. Hem visitat el museu i el jaciment arqueològic, i hem aprés moltes coses dels nostres avantpassats.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut