Audició 6è

El passat 9 d’abril, els alumnes de 6è vam presentar a tota l’escola el projecte de música que han fet durant el segon trimestre.
Per grups van haver de triar una cançó, aprendre-la amb la flauta i després posar-hi acompanyament utilitzant els diferents instruments que hi ha a l’aula de música.
També tots junts vam musicar la cançó de La Fira.
Aquell dia tots junts vam poder gaudí de la música, uns fent de músics i els altres d’espectadors.
Aquí teniu el resultat.

1 comentari a “Audició 6è”

  1. Ha estat una molt bona proposta, el poder compartir aquesta amb els més petits de l’escola i amb les families. Crec que tots hem gaudit molt ?
    Gràcies per la feina que feu

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut