Audició

Audició 6è

El passat 9 d’abril, els alumnes de 6è vam presentar a tota l’escola el projecte de música que han fet durant el segon trimestre. Per grups van haver de triar una cançó, aprendre-la amb la flauta i després posar-hi acompanyament utilitzant els diferents instruments que hi ha a l’aula de música. També tots junts vam […]

Audició 6è Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut