Arriba el Carnestoltes

Ja ha arribat el carnestoltes a la nostra escola i ens ha portat el seu pregó.

Les seves  consignes ens ha comunicat per anar escalfant el carnaval que celebrarem aquest divendres. Hem sortit tots al pati a rebre’l i després del pregó hem saltat i ballat!!!

llegiu amb atenció el  PREGÓ DEL CARNESTOLTES i, sobretot, sobretot…prepareu-vos per ballar i fer gresca!!!

No us perdeu el video de la rebuda!!!

 

 

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut