Arriba el Carnestoltes

Avui dimarts, amb l’arribada del Rei carnestoltes, s’inicia la festa de  carnaval al cole.
Aquesta tarda hem sortit  a donar-li la benvinguda i els  alumnes de 4t el van acompanyar fins al pati amb una batucada . Hem escoltat el pregó que havien redactat els alumnes de sisè, després hem ballat i al final de la festa el rei carnestoltes ens ha donat les consignes pels propers tres dies.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut