Alimentació saludable

El passat 18 de maig van venir a les classes de 4t a fer-nos un taller d´alimentació saludable. Va ser molt divertit, ja que vam observar de manera pràctica i graciosa que li passa al nostre cos quan no menja de tots els nutrients i acumula molt de greix. Ja ho sabíem, però també vam parlar de la importància de esmorzar bé a casa, abans de venir a l´escola: làctics, fruita i cereals. D´aquesta manera tindrem l´energia necessària per afrontar les tasques diàries.

20170518_120450 20170518_121704 20170518_121717 20170518_121719 20170518_123150

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut