Les colònies de sisè (dijous)

Avui hem fet una bona excursió des de Puigcerdà fins a Llívia. Ha estat un recorregut llarg però molt interessant, passant a França per tornar a entrar en territori català. Un cop a Llívia hem dinat un picnic de forquilla, i després de descansar hem continuat amb un divertit scape nature.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut