CI al Museu Picasso

Els nens i nenes de primer i segon hem anat a fer una activitat al museu Picasso. Com feia l’artista hem convertit un objecte quotidià en una obra d’art. Primer hem observat alguna de les obres de Picasso i després ho hem fet nosaltres, hem agafat uns coberts i al mànec li hem donat formes diferents com per exemple d’animal.

Després hem dinat al parc de la Ciutadella i hem pogut jugar una estona.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut