La dissecció d’un peix

Els alumnes de Cicle Superior continuem experimentant, i aquesta vegada hem fet la dissecció d’un peix. Primer però l’hem hagut d’observar i comprovar totes les seves parts. Ha estat divertit !!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut