El Pati De L’escola

El pati de l’escola Carles Buïgas es va arreglar aquest mateix any.

Va quedar molt bonic. Van renovar  la rampa del pati,  el voltant del gimnàs i van posar una taula de picnic.

Tiago, Alejandro i Sergio.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut