Els alumnes de tercer i quart vam fer una sortida caminant a Can Coll. Vam poder observar el bosc a la tardor i en arribar, vam fer uns divertits jocs tradicionals: soga-tira, mocador..
Va ser un dia genial!
Va ser un dia genial!
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress